Tabah lah menghadapinya

Apa la malang nasib aku ni. Asal jumpe dosen je, mesti dia ada kerja lain. Dah siap nak bincang dah ni, pastu boleh pulak tiba-tiba henset dia bunyilah. Lepas tu ada orang datang bincang itu ini lah. Siap dosen lain gaduh-gaduh pun dia nak join gak. Apehal boleh jadi macam tu??

Nasib la ada mereka-mereka ini yang menemani. Kalau tak mesti aku dah balik umah taknak tunggu dia dah.

bab tunggu menunggu nih dah lama dah start dalam hidup aku nih. Dari dulu sampai sekarang tu je la keje aku. Sampai bila pun aku tak tau.
Nak jadi hal, kunci moto aku lak patah time nak isi minyak hari tu. Terpaksa aku tinggalkan kejap moto aku kat stesen minyak, amik beca baalik umah nak amik kunci spare. Sebab tu je pun dah buang tenaga aku. Terus tak jadi nak puasa hari tu.

Jap lagi nak gi jamming lak. Harap-harap la leh dapat rakam satu dua lagu. Ni pun main terjun je nih. Tak cukup prepare pape pn.

thats all...

0 comments: