seringkali

Masa aku ikut jemaah hari tu, ada lah orang offer sumthing. Dia ada anak dara sorang. tapi dia tak nak menantu orang biasa. kalau boleh nak yang agama kuat sikit. biar terjamin sikit masa depan anak dia. pastu ada lak sorang lagi. Minah ni kapel dengan mamat kristian pastu mak bapak dia tak suka sebab dia nak kluar islam sebab nak dengan balak dia. Jadi mak dia pun offer la dia kat orang jemaah tu.

Bila aku pikir balik, macam-macam cara Tuhan nak tunjuk siapa jodoh kita. Dari dulu duk terkejar-kejar, terkinja-kinja kat awek yang tak penah dapat. Bila dah jadi macam ni baru aku sedar, Tuhan nak tunjuk kat aku sebab aku macam tak sabar nak kahwin. Jodoh pertemuan tu ada kat tangan Tuhan. Cuma kita tak tahu je dengan sape dan bila kita akan berjumpa. Yang penting cool sentiasa.

Bon~

thats all...

0 comments: