Extraction Distraction

Verse 1:
    Dah sebulan lebih masuk Dep Oral Surgery. Masa yang tinggal pun tinggal sebulan je lagi. Orang cakap kat sini paling senang dan tak ada orang yang sangkut. Tapi nampak gayanya macam kali ini mesti ada yang sangkutnyalah.

Verse 2:
    Sebelum raya hari tu rajin cari pasien sebab nak siapkan OD tapi dapat satu je. Sekarang dah macam malas nak cari sendiri sebab tu kerja pun macam SIPUT!! Orang lain dah ada 9-10 pencabutan, aku terhegeh-hegeh dengan 4 radiks lagi.

Chorus:
   Skripsi oh skripsi...selama hidupku tak pernah aku tangguhkan kerja sampai 2 bulan macam ni. Kenapa la kau tak nak keluar dari hidup aku. Setiap malam aku doa supaya bila aku bangun esok, dosen aku akan mesej untuk bertemu. Tapi itu hanyalah mimpi dalam anganku. Semoga segalanya dipermudahkan seadanya.

Bridge:
  Amal ibadah makin payah nak jaga. Quran dah lama tak baca. Gitar boleh plak hari-hari main. Jaulah asyik miss je. Kadang-kadang tu banyak masa kosong tap mata berat sikit je terus tidur. Masa tak pernah nak manage betul-betul. Duit keluar masuk tak ingat plak nak catat. List down everything first..so you won't lost track.

Outro:
Rasa-rasanya aku boleh berubah tak?? ಠ_ಠ

thats all...

0 comments: