And I thought...

"Kalau dulu aku ingat aku gila meroyan dah tahap kritikal dah, rupanya ada lagi dahsyat dari aku. Aku suka post picture and story pasal awek-awek yang aku jumpa dan ada connection. Pastu tambah jiwang-jiwang sikit sebab memang aku jenis cepat perasan. Tapi aku tahu yang aku memang tak nak serius pun bila rapat dengan awek-awek ni. So no hal lah.
Ada sorang minah ni memang lagi dahsyat nya perasan dia. Stalker yang tahap obses gila. Baru chat dua tiga kali dah post jiwang. Amik gambar mamat tu kat facebook pastu letak skali sebelah gambar dia pastu tambah love2 skit..hadoi~ Parah gila babi nye..Citer banyak pon tak guna..cuba la tengok nih.."

::Syazwani fall in love with Farid;;



And there it goes...
Something just didn't add up. Why of all people it must be Farid?? Haha..I think 'buncit' really is something..err..sexy..LOL

thats all..

0 comments: