When I hurt her

*Paradise by Coldplay in background.*

I have a problem with girls since I was a kid. Pretty girls. I notice it when I kept looking at the girl. I even go miles to get her attention. Buying her things, gift, trying so hard to be in the spotlight. Sometimes I put on higher voice and laugh out loud hoping that she will notice me. My child memories with girls were not that great.
*Selimut hati by Dewa 19 in background*

 Malam ni main futsal tak berapa nak jadi. Lepas tu takde yang nak jadi keeper. Semua nak main sepak-sepak. Bola pun berat semacam je. Sejak bola yang best tu hanyut dibawa arus parit, abang jaga court tu tak nak dah ganti bola baru walaupun kitorang dah bayar ganti rugi. Hampeh.

*Some one like you by Adele in background*

Agak-agak nya kalau aku balik Malaysia, nanti gadis tu patah hati tak?

thats all..
thats all...

2 comments:

Anonymous said...

Cam casanova laa tuu...suka kat pompuan..hahahha

That girl patah hati tak pe cos that is not ur problem..jgn u yang patah hati dah...balik malaysia nanti meronta ronta nak gi medan balik...hahahhaha

U B A I said...

isk3...hopefully tak jadi mcm tu..balik msia kawen dgn org msia gak..haha