Story of the skripsi

Semalam pergi makan kat Paem lagi. Sampai-sampai jek ramai dah ada kat sana. Tak lama pastu, Qurot bagitau kat aku yang skripsi aku dengan hidir dengan dia sama. Kitorang dapat departmen Biologi Oral (BO).

Bila dengar macam tu aku rasa bersyukur gila. Betul la tu pilihan yang aku buat dulu. Pastu dengar lak cerita yang ada budak lain dapat departmen Ortho dan Prostho. Sebab selama ni takde pun anak Mandiri yang buat skripsi kat sana sebab lama nak habiskan skripsi.

Habis je makan aku trus balik dan cuba siapkan flash untuk kongres nanti. Kebetulan pula tiba-tiba Naim tanya pasal skripsi aku. Dia dapat tau yang aku dapat departmen BO macam dia. So dia bagi nasihat suruh pilih Kepala Departmen, Drg Lisna sebab dia tak berapa sibuk. Lecturer lain selalu takde kat situ. Keluar jek memanjang. Thanks for the tips. Banyak nak kena tahu pasal skripsi ni. Nanti nak kena buat penelitian pulak. Haih.

thats all..

0 comments: