A day of not very good

I had a tough day today. Starting with rain since last night till dawn and I stuck with Maggi for sahur. Then, I was late for clinic. My patient came by though I've already remind her not to come. Had a discussion with lecturer which end up she mad at me. After that we failed at taking dental impression several times and had to continue the next day. Wasted money on materials just to fail it again and again. Planning on shopping in the evening but end up sleeping till Iftar. Can't sleep afterward.

"Waktu kecik-kecik dulu ayah selalu cerita-cerita sebalum aku tidur. Kadang-kadang cerita yang dia sendiri reka tapi ada moral dia. Cerita Mat kambing, Mat lembu, macam-macam Mat lagi lah. Tapi masa kecik-kecik memang seronok dengar cerita-cerita macam tu. So, layan je apa cerita pun. Habis dengar cerita, ayah suruh baca doa tidur pastu tidur.

Dua hari lepas harijadi ayah aku. Aku tak sempat call nak wish. Tapi lagi sedih bila aku tak mesej pun. So, sebagai ganti dia aku dah belikan necktie untuk hadiah harijadi dia. Tak tau nak bagi hadiah apa dah. Sebat je mana yang nampak."


thats all..

0 comments: