When it is fasting month..

*While listening to The Script - For The First Time*

"20 Ramadan dah sekarang tapi terawih tetap bocor2..Kadang2 buat 20, kadang2 buat 8 je..ade hari tu sebab makan luar ramai2, balik dah penat dan kenyang, terus tak terawih. Ustaz cakap kalau habis Ramadan tapi tak mendapat keampunan maka termasuklah kedalam orang yang celaka. Syaitan kena ikat pun still takleh nak buat amal.


Kahwin? Ada la orang tanya satu hari tu. "Abang umur berapa?" Aku jawab la 24 tahun. "Ooo..saya 21 thn tapi saya dah kahwin dah." Takpe. Memang ramai kahwin awal. Tapi ramai juga yang kahwin lambat. Aku? Aku lemah sikit dengan pompuan. Sbb tu aku suh mak aku carik kan je sorang utk aku."


Its been five years I studied here. Each Fasting month I'd fall for some one and after Eid, everything just gone. I wonder..

thats all..

0 comments: