They graduate

Member aku dah ramai yang grad. Tinggal lagi sisa-sisa yang lembab macam aku ni yang tak abis-abis. Kalau ikut kan hati aku memang tak nak aku jadi fotografer diorang. Dah la tak grad lagi, pastu kerja kat klinik pun tak setel lagi. Banyak pulak masa aku nak pergi sibuk-sibuk amik gambar diorang. Tapi aku tahan je rasa tu dalam diri. Takpe. Nanti sampai jugak masa untuk aku bergelar doktor. Sabar.

Nak jadi kes pulak, lecturer aku yang sepatutnya test dengan aku tak datang 5 hari sebab ayah dia meninggal. Tak sampai 3 bulan lepas mak dia baru je meninggal. Masa tu dia down gila sampai 2 minggu lebih dia datang kejap je dalam sejam buat syarat pastu balik rumah. Kali ni aku tak tahu apa jadi kat dia. Aku takut aku tak sempat nak siapkan kes pasien aku sebab belum amik test dengan dia. Adeih.





thats all..

0 comments: