Merdeka day

Its quite a day for me actually. Pagi lagi dah pergi scaling dengan matno. Pastu lak masuk kelas ISD. Mase ni dah plan dah nak tengok citer GI Joe malam nanti. Pastu lepas kelas terus balik rumah sebab nak layan cerita The Simpsons. Best layan dua tiga episod.

Malam tu buka puasa kat konsulat bersempena dengan Hari kemerdekaan sekali. Ingatkan tak ramai orang, sekali sampai je aku terkejut besar. Boleh tahan ramai jugak sebenarnya. Ada dalam 200 orang gak kalau buat kira-kira. Sampai tak cukup makanan. Tapi best sebab aku dapat jumpa junior-junior. Hari tu masa ospek aku pergi jakarta. So ini lah masa nak tengok muka diorang.



juniora yang sweet~



macam best je dapat bergamabr..huhu..



Banner yang lawa..

Bila ramai-ramai macam ni kumpul, terasa muhibbah tu memang wujud dalam masyarakat kita. Walaupun tak pernah kenal pun sebelum ni, tak sama budaya dan agama, tetap ada perpaduan antara semua kaum. Patriotik sungguh rasa diri ini.huhu..

Masa nak balik hujan masih renyai-renyai. Tapi disebabkan nak tengok GI Joe, aku redah je sampai Sun Plaza sebab dekat je pun. On the way tu aku perasan wallet aku takde kat poket belakang aku. Hati aku dah tak sedap dah sebenarnya. Tapi aku layan je dulu cerita tu sampai habis. Tapi memang la rasa tak best bila wallet yang sangat precious tu hilang. Sampai tak selera aku nak makan. Tapi Alhamdulillah aku jumpa wallet aku bila balik rumah. Rupanya tertinggal atas meja. Huh..lega~

thats all..

0 comments: