this day last year

If any of you wondering whats up with last year, well the answer was something. On this day from last year, I felt the most amazing feeling of happiness. I never felt it before. That night...

"Bioskop SUN21 menjadi saksi kenangan itu. Sepanjang dua jam itu senyuman terukir di wajahku. Degupan jantungku penuh dengan ritma kasih, sedang tanganku memegang erat satu tangan yang mulus. Didepanku tertayang cerita 'The day the earth stood still' namun aku masih terawang dalam duniaku sendiri.


Aku mencuri pandang kesebelah kiriku, entah-entah dia juga turut tersenyum sepertiku. Gelap. Aku hanya nampak sinar matanya sedang merenung jauh. Seketika aku terpana melihat indah matanya. Saat dia berpaling melihatku, aku cepat-cepat melihat kedepan. Malu rasanya bertentang mata dengannya. Hanya senyuman itu yang tidak dapat aku sembunyikan darinya....~"

This night when I was riding my bike, the chill wind touch my face and its coldness trigger this memory back. And again I lost in my own world...


What a memory...


but its all just a memory..now I'm just another guy with a broken heart..

thats all...

2 comments:

phish said...

loseer...kehkehkeh

U B A I said...

sukati la..
ade dslr pun..
ngehehe..