my words

To Bibie:
Esok ak de exm.so ak nk mintak maaf byk2 kt ko.smua salah silap,salah pegang, salah cakap,salah pujuk. Sorry sgt2. n Thanx sudi kuar dgn ak b4 dis.thanx 4 letting me hold ur hand.thanx 4 evry time that u think of me.thanx 4 letting me fall 4 u..klu dgn membenci aku leh wat ko hepi..biar la ak dibenci selama nya..aku ttp care kt ko..xkesah la..asal ko hepi..." -end of sms-

its not me!!!it can' be...*gasp*(OMG!!!...IT IS ME!!!..)
ohh..what the heck..i'm used to be mat jiwang anyway...i just end up losing the feel of being one right now...not interested anymore...maybe Romantic is the right word..
ahaks~

nope. she didn't hate me..
she's just having some problems...yup..she stressed up..
nk kene pujuk die setiap kali pun cmni gak...besenye dari pagi bad mood, petang baru die ok..tp xtau la plak nnt smpi berminggu-minggu ke..aiyokk...jgn la jadi cmtu..
but that's my life...must get used to it..huhu~

thats all...

0 comments: