things that happen

Hari ni aku pegi setelkan semua barang-barang untuk imigrasi. Semua dokumen yang dah siap aku pegi hantar ke ofis Dedhi. Pastu masa aku jumpa die, Charles, yang keje dengan agen aku, ada kat situ jugak. Aku sapa dia dan say hai. Tanpa aku sangka, dia tiba-tiba cakap...

"Eh, Abu..sapa nama cewek yang sama kamu dulu itu?..siapa ya?..aduhh..lupa aku..Ohh yaa..si Fa***** kan?...apa udah jadi abu?...udah sama orang lain dia ya??..."

sambil ada senyuman sinis kat bibir dia.

Pang!!

Macam ada satu tamparan melekat kat aku. Macam mana lah boleh dia ingat lagi benda lama macam tu. Actually takde la lame sangat. Sem lepas je kot. But still cara dia cakap tu buat aku tersedak sekejap. Aku tak tau nak jawap apa. Aku hanya tersenyum hambar.

Apa la yang aku boleh buat Charles oii~ takkan la aku nak cakap aku tau sapa kapel die, sape nenek die, sape menantu makcik jiran die..adeih.

Pasrah je la..
Dan balik tu aku tak bermaya langsung...

rehat..
baring..
tido...




thats all..

0 comments: