Camera stanby~



Huhu..tak sabar nya rasa bila terfikir pasal kamera ni. Dari dulu lagi memang dah mengidam dah nak pegang kamera. First sekali masa lepas matriks. Masa tu pergi berkelah dengan abang dan kakak office. Masa tu diorg asyik bergambar jek. Ikut je la. Pastu ada sekali tu, aku kena jadi cameraman jap. Aku pun pegang la camera tu. Mak aih..bergaya sungguh rasa diri ini..hahaha..

Aku snap satu gambar. Tengok hasil dia. Huh..mengancam. Aku snap lagi sekali. Dan seterusnya aku terus pegang camera tu sampai la diorg dah tak nak amik gambar dah. Penat posing. Sejak tu minat aku bertambah-tambah untuk beli camera. Tapi masa tu aku tak tau lagi yang aku pegang tu adalah SLR.

Bila dah masuk U, aku dah banyak tengok member lama aku ramai yang pakai camera besar-besar. Aku tanya lah kat diorg, Ape bende nama camera nih? So taw la aku yang selama ni menjadi idola aku adalah sebuah SLR. Dan aku semakin bersemangat untuk mendalami apa itu SLR.

Aku tau aku tak mampu untuk memiliki sebuah SLR dulunya. Tapi kini aku dah budget semua perbelanjaan aku dan aku tau yang aku akan dapat pegang juga akhirnya sebuah SLR. Milikku.

Side story sikit, semua girls yang penah aku kejar dulu, end up dengan guys yg ada SLR. Is it coincidence?

thats all...

1 comments:

Anonymous said...

beli la SLR milik-mu
mungkin ade gadis terpikat nti..
huhu