Bro code

Semalam pergi tengok cerita Avengers. Best jugak la. Kalau rating, aku bagi 9/10. Kurang satu sebab masa aku tengok tu yang tinggal cuma seat depan je. Sakit leher aku teleng atas lama-lama. Heh.

Pastu malam tadi boleh pulak aku mimpi pasal housemate aku dengan minah indon ni. Aku rasa kalau dah sampai termimpi-mimpi maknanya aku memang banyak fikir pasal ni. Aku tak ambil port pun pasal diorang nak buat apa pun, tapi minah indon ni duk sibuk post kat fb pasal diorg berdua. Ada kadang-kadang tu sampai 3 4 quote dia pick pasal jumpa cinta yg betul setelah dapat yang mcm sampah. Aku rasa dia tak fikir panjang lagi tu. Dia tak fikir ke yang mamat tu pun nanti balik Malaysia gak lagi 2 3 bulan nanti? Takkan dia tak boleh nampak yang mamat tu nak main-main je takat hilangkan bosan? Dan ternyata bukan aku sorang je yang fikir macam tu. Tapi kesian kat dia sebab dia takde kawan yang pushy. Semua pun yang jenis support je apa dia buat. So kalau dia buat salah pun diorang takkan tegur yang itu salah.

In a Bro code, one is prohibited from dating his friend's ex. Memang la minah ni bukan ex aku pun. Tapi consider dia pun ada time aku duk layan minah ni, takkan dia tak leh fikir?
 
Bila ada orang tanya pasal benda ni dengan aku, aku jawab je dengan ketawa sinis,"Haha, Tanya lah diorang.".
Cuma aku harap, minah ni takde la tabur fitnah buruk pasal aku pulak, which is obviously the one thing she'll surely do.

thats all..

5 comments:

Shikin said...

Hihihii ..betul tu ubai if u sampai mimpi2 dat mean u asyik teringat kisah dia orang..hahaha...tapikan kawan u tuu tak marah lak kat dat gurl yg tag kan pic dia orang dalam fb..dat mean dat guy cintun habis kot ngan dat gurl...let it be ubai...u cari lain then u posing lak kat die....hihihi

U B A I said...

yup..mmg dia suka pun minah indon tu..dia tak penah ada awek sblm ni..asyik kene reject je..so ble ada gadis yg layan dia lebih skit, dia mcm happy smpi tak fikir panjang. Biarlah jadi pengalaman untuk dia.

Anonymous said...

Errr ubai. Are u sure bout ur comment? Siapa yg selalu direject skrg ni?

Shikin said...

Hihihihi......dalam comment and cite-cite dari ubai niii...cam ubai jee yang selalu kena reject.....

U B A I said...

oohh..mmg pon i slalu kene reject..i admit that..total smua 1x kene dump, n 4x kene reject..tp yg reject tu smua lawa tahap artis..mmg xde harapan pun saje je main2 dgn perasaan. cari experience gitu.heh