Hell yeah!

Meh~

Dah sebulan lebih aku diam mendadak dengan minah indon ni. Tak tau masa bila sesuai nak bagitau kat dia kenapa aku diam. Aku takut nanti kacau exam dia lak. But then satu hari tu aku check kat facebook ada kawan dia post gambar dia tengah keluar dengan kawan aku. What is this man? Ada rasa terkejut masa tu. Tapi aku cepat-cepat tersedar. Rupanya aku masih ada sikit rasa dalam hati aku ni. Its normal. Tapi dia keluar dengan kawan aku sendiri kot. Haih. Desperate sangat ke dia ni?

Lepas ni ada projek fotoshoot. Kali ni scale dia lagi besar. Maybe 100 orang. So aku ingat tak boleh kerja sorang-sorang nanti lambat siap. Better aku hired member aku sorang lagi. Maybe hujung bulan ni. Lepas tu 17hb nanti aku balik Malaysia dulu. Lepak sikit pastu jalan-jalan ke. Untuk elakkan bosan kat rumah nanti aku kena rancang nak buat apa nanti. Huff~

thats all..

2 comments:

Shikin said...

Tak normal laa ubai..its weird cos dat day u said dat u dont want to get involve wif indon gurl..hehehe..

U B A I said...

haha..xnormal ek? xpe kot. mase tu je rase pelik skit.