Disturbing

My projek utk buat softbox tergendala dari petang tadi sebab takde gam. Pastu boleh pulak hujan lebat tak nak berhenti. Sampai tengah malam jugak la.Kalau setiap malam macam ni, mau tidur kelaparan setiap malam. Besok kena beli maggi siap-siap nampaknya.

Aku tak tahu nak cakap apa pasal kawan aku ni. Mungkin dia nak jaga hati aku sebab sampai sekarang dia duk cover dia keluar dengan awek lain. Sedangkan minah indon tu dah pun post gambar diorang kat Mickeyland. Berdua-dua sambil petik strawberry lagi. Haa. Biaq pi la depa nak wat apa pun. Tapi aku rasa pelik sebab minah indon ni taknak pun cari laki indon. Dia nak gak cari laki Malaysia. Kenapakah?? Maybe dia nak bangga-bangga sebab kapel dengan orang luar negara kot. Or maybe dia takde kawan laki yang indon kot. Or maybe dia nak bagi aku jeles sebab tu dia kapel dengan housemate aku. Hurm..banyak kemungkinan ni. Nanti je la aku tanya dia sendiri.

Aku tahu, tak bagus sebenarnya aku letak gambar aku dengan mana-mana girl kat fb sekarang sebab nanti aku kena cop playboy pulak nanti. Tapi kalau minah indon ni duk post gambar diorang kat fb, jatuh la saham aku. Dulu orang sibuk gosip aku dengan dia, dan aku play along je. Sekarang orang duk tanya apsal dia kapel dengan housemate aku lak. Macam tak bagus lak aku ni dengan perempuan. Minah indon macam tu pun boleh lari. Hal-hal macam ni lah yang buat aku rasa tercabar.
*Bila aku bengang, marah, frust, kecewa, depressed, tak tentu arah, ini lah pengubat hatiku. Sampai nak koyak kulit punching bag ni aku bantai. Tapi puas. Puas sebab dapat tumbuk something. Berguna jugak rumah aku ada benda ni*
 
A fact about indon girl is most of them really easy to get when they know you are from Malaysia and study in University. Just a couple of date and a week of non-stop call, they already in loved with you. Heck, some of my friends even got into their pants within a month.  That type of girls is everywhere here in Indon. Especially girls who can't get into college. But respectfully, there are also a lot of other girls that are really muslimah. And its not counting fingers. Only that you rarely see them on the road. Go to the mosque and you'd be surprised.

I've set my mind not to mend another temporary relation right now. Its not healthy. But in my situation, accused of being a loser is more upset than anything. I'll try to stand my ground as long as I can.

thats all..

2 comments:

Shikin said...

Ubai u re note a loser u re the winner cos tak dapat dat indon lady..hati hati weii.....nanti kena "something" tak tidur malam u..jgn cuba try them ok..dangerous!!!!

U B A I said...

bukan tak dapat, mmg tak nak pun. and i never wanna try them. gadis2 malaysia banyak je kat sini. tapi biasa la, semua busy sikit sbb semua pun student medic dgn dentist. so am i. ada extra masa pun nnt main futsal ke, hanging out, semua dgn guys je. dan yang paling penting, tak tinggal solat, pesan my mum.