Fotografer season

Minggu ni asyik bergambar je. Semalam member-member yang dah grad minta tolong nak photoshoot kat campus. Mula-mula ramai yang kata okay. Last-last, yang datang 2 orang je. Layan je la. Habis round campus tu.

Lepas tu tadi seminar produk kecantikan WARDAH. Ada dalam 60 orang yang datang. Panitia cakap aku kena foto semua peserta. Mak aih. Banyak tu. Kalau sorang 3 kali take, mau 180 take aku kena amik. Nasib baik dah prepare battery camera n flash extra. Cuma battery aku je yang low sikit. Dah la tak cukup tidur sebab layan member yang baru datang dari Malaysia. Main futsal lak malam tu. Fuhh~ Yang best dia sebab aku dah siapkan backdrop tu. Walaupun aku terpaksa cancel kan softbox, tapi dah cukup sangat kot backdrop dia. Lepas ni kena la ganti backdrop terang pulak.


thats all...

0 comments: