I seldom know

Beberapa hari nanti, kawan-kawan aku akan pergi ke Bukit Lawang beramai-ramai. Tapi aku tak rasa seperti nak ikut. Tak tahulah kenapa. Mungkin pengalaman pahit yang dahulu masih tak dapat aku lupakan. Perjalanan yang paling buatkan aku sakit hati. Tak tahu berapa lama aku menahan derita sepanjang hari itu. Biarlah kenangan itu pergi bersama aliran deras sungai itu. Hilang dari hidup aku. Takkan aku jejaki lagi tempat peristiwa itu terjadi.

Tapi aku tetap aku. Takkan pernah berubah. Aku yang aku kenal pasti akan buat kesilapan yang sama berulang kali. Biarlah berapa kali ditegur, pasti akan kuulang kesalahan yang sama.




Me and an angel..hehe..



I guess this girl just too pretty..LOL~

Adakah aku akan terus begini? Terus mendamba pada khilaf yang sudah jelas arahnya?
Sampai bila pun aku masih tidak pasti.


thats all..

2 comments:

aliaa said...
This comment has been removed by a blog administrator.
U B A I said...

aiyoo...
another stupid mistake...
DAMN!!
Aku xpatut tagged gmbr tuh..
adeih~

sorry mira...i have to delete ur comment..no offense k..
really sori..