Running again

Kadang-kadang aku bayangkan aku bangun dari tidur dan aku berada dalam badan orang lain. Tak kesah lah dalam badan sape pun. Kalau bangun-bangun je jadi putera raja pun best gak. Pastu aku nak datang Medan ni balik dan nak betulkan semua yang dah tak betol. Haih...banyak btol angan-angan.

Lagi sekali aku mengelak untuk berbicara dengan sidia. Aku tak tahulah kenapa aku nak lari lagi. Mula-mula aku nekad untuk mengejar kembali, lepas tu sekarang ni pulak macam nak buat bodoh je. Tak tahulah ape dalam otak aku sekarang ni. Kesian jugak kat dia. Tak pasal-pasal kene marah dengan aku. Haih..Nasib badan la weh..

Sekarang nih tengah kemas bilik. Barang-barang semua bersepah. Nak kene pindah bilik bawah lak lepas ni. Tak duduk single dah. Dah biasa duk bilik sorang-sorang, dah rasa macam best la plak. Tak kesah pun nak buat apa. Nak bogel ke, nak melalak ke, nak menari ke, macam tak kesah. Bukan orang nk ade kesah pun. Name pun duk bilik sorang-sorang.

Kerja ade la jugak satu dua. Tapi sebenarnya berat jugak kalau tak mula dari sekarang. Semangat kena ada kalau nak mula buat tugas. Dan itulah yang aku tak ada sekarang. Aku langsung tak ada semangat nak buat tugas. Asyik buang masa je. Haih..asalkan aku sempat siapkan sudah lah..

thats all..

0 comments: