Not over you

It so meaningless to fight this feeling in my heart..

"Bagiku cinta itu merah, putih dan hitam kerana itu lah warna kegemaran nya. Dan rindu ku ini menjadikan rasanya itu rasaku. Aku semakin tidak mengerti apa yang timbul dalam kata-kata yang ditutur oleh lidah. Setiap ada kalimat namanya aku akan hilang dalam khayalan. Lalu ku langkahkan kaki mencari kembali dirinya.

Setiap kali hadirku ke cafe itu, mataku melirik mencari dia. Jauh ku memandang dari hujung penjuru hingga ke setiap sudut kalau-kalau ada wajahnya hadir. Tapi sering aku hampa kerana tiada tanda kemunculan dirinya disitu. Dan seperti orang yang hilang arah, aku berjalan mengelilingi cafe itu berkali-kali, dengan harapan aku akan melihat wajahnya.

Tangannya yang pernahku pegang erat masih terasa hangatnya.
Oh Tuhan, aku kehilangan kata-kata untuk menterjemahkan rindu yang semakin tak dapat ku bendung ini.
"


I missed An..=(
I missed the time we were together..
I missed the moment we used to share..

I still not over you~

2 comments:

Anonymous said...

Just.. don't give up.. just tell the love with your eyes.. nature will send it for u.. I hope

U B A I said...

thanks for the support..

i'll give it a try..=)
Haven't met her for a week..
I wonder how is she doing right now?
hurm..