Still unforgetable


Kucuba untuk menumpukan perhatian pada pelajaran..


Hakikatnya, aku alpa melayan segenap rindu yang bertandang..

"Aku tunggu ko balik ow. Jangan nak tunang2 lak.ahahaha~"

"Ye la. Tak tunang pun. Baru je 3 hari aku balik msia. Hikhik~"


Masih terngiang bibit perbicaraan kami saat indahnya cinta bersemi dahulu. Setiap tutur yang pernah terucap dahulu, aku kumatkan kembali hanya sekadar untuk melepaskan rindu yang terbengkam dihati.

Dan setiap kali aku lewati jalan yang biasa dia lalui, aku tercari-cari seraut wajahnya walaupun harapannya seperti buih dilautan luas. Ke kanan dan ke kiri aku toleh tatkala aku sampai ke jalan itu. Dan setiap kalinya tiada yang kudapat kecuali hampa.


"Tangannya yang pernahku pegang erat masih terasa hangatnya.
Oh Tuhan, aku kehilangan kata-kata untuk menterjemahkan rindu yang semakin tak dapat ku bendung ini."

0 comments: