Singing lullabies

I don't know how much I miss her right now. I wish I never had met her ever. Now, I can't stop thinking about her..

"Senang untuk berkata yang hati tidak lagi menyintai sesuatu, tapi semalam dan kelmarin menjadi satu dugaan berat untuk aku tahan rindu yang tak tahu bila hadir. Sepanjang hari aku terdiam cuba untuk memujuk hati. Wajahku kusut dan otakku bercelaru seperti orang tua yang kematian anaknya. Matahari pun turut berduka dan mendung tiba menutup hangatnya suasana siang hari.

Malam tadi aku melepaskan semua resah dan kepahitan yang tersimpan dalam hati. Aku menjerit sekuat hati dalam nyanyian karaoke, melepaskan semuanya. Biarlah hati ini tidak lagi dihurung rindu yang tidak diundang. Aku puas.

Penat sangat bila memikirkan masalah yang tak kian surut. Bidadariku hadir dan pergi. Bidadariku...siapakah dirinya??

0 comments: