Something to learn

Banyak yang dah jadi sejak dua tiga hari ini. Dah macam apa entah aku tengok kawan-kawan aku. Kalau dulu, adalah nampak muka budak-budak ni kat Netral (kedai makan). Sekarang ini, macam dah tak nampak batang hidung langsung. Masing-masing sibuk dengan assignment yang berlambak-lambak. Sebanarnya tak ada lah banyak sangat, cuma macam berat nak kena cari rujukan segala macam.

Turnamen Futsal lagi berapa hari je lagi. Tapi masa latihan, aku perasan aku punya stamina tak mantap lagi lah. Asyik mintak tukar orang jek. aku tak tahulah apsal aku cepat sangat pancit. Nak kena training cepat-cepat nih.

Last but not least, aku rasa macam nak pujuk balik je sidia tu. Tak lengkaplah hidup ni kalau tak ada orang yang nak dirindu. Mungkin bila suatu hari nanti aku berjumpa dengan seseorang yang istimewa yang menyentuh hatiku buat ke sekian kalinya, aku akan lupa kan dia seperti gadis-gadis yang pernah hadir dalam hidupku.

thats all..

0 comments: