Semangat yang kian malap

Aku tak tahu apa yang aku buat selama aku berada diperantauan ini. Nak kata belajar, lebih banyak mainnya. Nak kata main, tak mungkin beribu ringgit habis semata-mata itu. Tapi itulah hakikatnya sekarang. Aku terawang-awang di angkasa tujuan. Entah bintang mana yang akan membawaku ke destinasiku.

legah : abu ubaidah awak tu tgh blaja untuk menjadi dentist..hold on to that..ko dah jauh la..sayang kot nak tggl camtu..skang ye la ko rse cam tak bes..nnt klu ko tggl btol2.. future msti ko menyesal..temporary je kot ko rse camtu..nnt ko msti ok... i trust u man!!! go ABU!!!

Semua galakan dari kawan aku membuatkan aku sedar dimana tempat aku berpijak. Mungkin aku terlalu alpa dengan masalah kecil sehingga matlamat yang utama hampir jatuh dari junjungan hidupku. Semakin lama aku terapung mencari tali panduan, aku semakin sedar yang telah ada tali sedang mengikat erat badanku.

thats all..

1 comments:

Wardatul Syifa' said...

Ubay..

relax ar..
aku pun pernah pk macam ko pk..
give up..
nak berenti n sumer2 tu..
lame2 bila pk balik, kita dah masuk taun 3 dh..
next sem dh tahun 4.. maknanya ade setahun lebih lagi.. kenapa xboleh kita tunggu sikit lagi utk hbiskan belajar kat sini..
in d future, kita jugak akan tersenyum..

sabar k..~~