Broken item

Hari ini aku bersemangat pagi-pagi lagi dah pergi breakfast dengan sara dengan along. Makan je dah dekat sejam. Pastu pegi amik Past Year Question kat sara. Pastu balik rumah terus.

Nak dijadikan cerita, on the way balik tuh, aku letak la henset aku kat dashboard moto aku as usual. Maka dengan yakinnya aku pun memecut dengan kelajuan 90km/j. Tiba-tiba sesuatu jatuh dari moto aku. Ada perasaan tak sedap hati menyelubungi seketika. Aku break emergency dan beralih ke tepi jalan. Bergegas aku melihat ke tempat jatuhnya benda itu. Adoiii~ Henset ku rupenye yang jatuh. Siap kene lenyek dengan tayar moto ku sendiri lak tuh..adeih~

Aku cepat-cepat balik rumah dan check kalau ade ape-ape yang elok. Aku try on. Ada nyala lampu LCD tapi tak keluar apa-apa display. Sah. Memang dah tak boleh pakai dah henset nih. Uhhuuue~ Sedey nye... Terus down semangat aku masa tu. Sampai ke malam aku tak study. Padahal esok dah start exam final. Hurm..

Malas la nak pikir dah..

*sigh*

thats all..

0 comments: