Dream and reality

.....
Hari ni aku nampak ada sorang mamat ni kat fkg yang aku tak brape familiar. Tapi something kat dia menarik perhatian aku. Aku teruja. Dia memiliki sesuatu yang aku idamkan. Sesuatu yang aku impikan aku akan miliki suatu hari nanti.

Ya. Itu lah kamera D-SLR NIKON!

Aku rasa macam nak tegur je mamat tu. Tapi segan la plak. Aku pun ambil tempat duduk sebalah Putra. Bila aku toleh belakang je, baru aku perasan, yang Na tengah duduk dengan mamat tu. Aik, la...tu ke bakal tunang die?...huhu..aiseh..

Nikon camera and beautiful girl like Na..just what I dream of..ok la... its his time now..esok luse hari aku pulak..
Dan sekarang ni aku sangat excited nak beli camera gak..huhu

Tak sabar nyeee!!!!! =)


Camera yang aku duk usya sekarang adalah Canon D-SLR 50D! Mantap!!



nantikan kemunculannya..huhu...

thats all...

0 comments: