still remembered

Masa aku tengok citer Wolverine hari itu, aku dapat duduk sebelah couple chinese nih. Diorang sangat la mesra yang macam sangat-sangat. Yang perempuan tu melekat kat laki, yang laki pegang perempuan tu erat-erat. Aku rasa tak berapa selesa. Jelous mungkin.

Bila aku tengok diorang, aku teringat kat sidia. Masa dulu aku dengan dia tengok movie, aku pegang tangan dia macam tu la jugak. Dua jam citer tu ditayang, dua jam jugak lah tangan aku melekat kat tangan dia. Rasa macam tak nak lepas je. Tapi itu dulu. Sekarang ni aku hanya mampu melihat je dari jauh. Aku takkan lupakan apa yang jadi malam itu. Dan setiap kali aku teringat, aku akan sedih sebab semua yang terjadi tu tak sepatutnya berlaku. Sebab tu aku tak suka lepak dengan couple-couple. Menyusahkan je nak jaga air muka.

Daripada dulu lagi memang aku dah tau dah yang aku ni tak pandai sangat berlakon. Kalau bab-bab nak emosi ni, semua orang memang boleh baca dari air muka atau gerak badan aku. Sangat senang nk predict. Aku tak tau lah aku buat ni dengan sengaja atau pun ini memang tabiat aku. Entah lah.

Tak tau lah nak komen ape lagi.

thats all..

0 comments: