Can't stop missing

Ade banyak bende yang bermain kat otak aku sekarang nih. Tapi aku tak pandai nak ceritakan dalam ayat. Nanti jadi berjela-jela jek. Semua pun pasal girls, exam, dan macam-macam lah.

Says, It takes an hour to fall in love but it takes forever to forget...its true~

Sebab sampai sekarang pun kalau ada benda yang trigger this feeling, ia akan melarut sampai bila-bila. Even kalau kita kept deny perasaan nih, adakah kita akan dapat lupakan semua memori dan kenangan waktu bersama dulu?.. Cannot la babe..

I want to be as flirty as I used to be in high school....masa tu aku sangat alert dengan perubahan yang terjadi kat girls. Even kalau dia pakai stokin yang sama pun aku leh perasan. Thats how alert I am back then. Now, apa pun dah tak rasa. Lambat pick up adalah. Every oppurtunity yang datang, biasanya akan terlewatkan. Aku tak berapa aware pun. Thats why aku still single sampai sekarang.

Dan aku perasan satu lagi hal ialah aku sangat kibut dan kadang-kadang over sangat. Mengada-ngada pun ada gak. Benda yang simple dan kecil pun boleh jadi besar. I try to act cool, but the truth is I kept supressed my feeling deep inside and its eating me slowly. Bila sampai satu tahap yang aku tak boleh tahan, aku akan buat perkara gila. I mean really, really crazy...biasa nya masa tu aku tak boleh think straight. Emo jek rasa. I almost killed myself once. Sikit lagi nak langgar belakang lori pasir. Kalau tak, kompem dah arwah sekarang...

Aku dah try nak alert dengan semua benda nih, tapi still lambat pick up gak. Ada tyme yang aku leh coup dengan semua benda. But usually bila aku tak dapat, aku akan menyesal dan berharap aku leh turn balik ke masa dulu.

Something I've been working out right now:
- When someone helping me with something, I must appreciate it heartedly.
- Know when someone making something special for me and make it as it is very special.
- Know prior in making decision.
- Bring out rage in exact place.


thats all..

0 comments: