Still not too late

Exam final dah nak dekat dah. Tapi banyak yang aku tak baca lagi. Boleh kira pakai jari nota-nota yang aku dah baca. Nota pun ada tak de jek. Tak cukup segala macam lah pendek cerita. Nak harap kat passyear punya soklan pun tak tentu boleh score.

Tadi ada exam lab Konservasi. Aku duduk semeja denagn hidir dan aiman. Pastu boleh plak ada satu mikromotor jek yang boleh pakai. Aku punya hand-piece ada setan mana ntah tukar. Tak pasal-pasal aku dapat yang jahanam punye. Yang elok dah kena rembat bodoh jek. Celaka btol la sape yang dajal aku tadi. Dah la exam lab lak tuh. Nasib baik la dosen baik hati bagi kitaorang masa lebih skit. Dapat la jugak siapkan requirement semua. Kecewa gak la aku dapat kawan yang macam ni. Lahanat gle perangai.

Satu lagi ni ha...tenet umah aku ni dah macam syial btol. Sekejap je ada, pastu berzaman lak tetiba putus. Macam celaka gak la speedy nih. Aku rasa nak mencarut je. Nasib baik la aku ni jenis yang tak marah cepat. Tapi don't try me...

Malas la nak taip panjang-panjang. Japgi tenet putus tak sempat aku nak post..

thats all..

0 comments: